niedziela, 5 lutego 2017

Plany growe na 2017

Jak to zwykle w styczniu, praktycznie nie grałam. Może przyszły styczeń będzie lepszy pod tym względem... I znów wyzwanie 2017 roku zaczynam pisać dopiero teraz.

Natknęłam się niedawno na wyzwanie 10x10, promujące ogrywanie własnej kolekcji. Jakkolwiek w ciągu ostatniego roku stałam się straszną domatorką i gram głównie u siebie, na stole lądują głównie te same tytuły. A szkoda. Bo z jakiegoś powodu nie handluję pewnymi grami - chcę w nie zagrać... Jak i w tyle innych gier...

Postanowiłam zatem dodać 10x10 do mego wyzwania. Wybór gier mógł być ciężki, z drugiej strony - żeby było choć trochę wyzwania, uznałam, że do owej dyszki dostaną się gry, w które rzadko grywam.


Zatem, czego oczekuję od siebie w tym roku?

* - bardziej zależy mi na grach, których jeszcze nie znam, w danej kategorii


1. Skończyć projektować chociaż jedną grę...

2. Zagrać na świeżym powietrzu. (Wyrzuciłam granie w środku transportu, uważam to za diablo niewygodne nawet w przypadku Quarto.)

3. Zagrać na wydarzeniu typowo planszówkowym w innym mieście niż Kraków. (Come on, Kraków, co to za wyzwanie? ;))

4. Zagrać minimum 10 razy w:

Signorie, Dziedzictwo, Marco Polo, Szklany Szlak, Listy z Whitechapel, 7ronin, Callisto, Lords of Waterdeep, Na chwałę Rzymu, Namiestnik

5. Zagrać minimum 25 razy w Taluvę.

6. Zagrać w:

- klasyczną grę planszową (go, Mancala, szachy)
- grę z dwudziestego wieku*
- grę z 2016 roku*
- grę kupioną przed 2017 i niezagraną do tej pory* (Ur, Zhanguo, Planet Steam, Florenza)
- grę jednoosobową* (np.Hostage Negociator)
- grę, której tytuł to liczba / liczby (bez innych słów!)* (Seven?) https://boardgamegeek.com/geeklist/216864
- grę, w której występuje 13 runda
- małą karciankę nieabstrakcyjną
- małą karciankę abstrakcyjną*
- grę o tematyce starożytności*
- grę o tematyce zwierzęcej*
- grę o kosmosie*

- grę o budowaniu*
- grę o śledztwie*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz